Hold tungen lige i munden ved brøndboring
Man skal ikke bare holde tungen lige i munden, når man rent praktisk forberede sig til at lave en brøndboring, laver forundersøgelser og ikke mindst laver selve brøndboringen.
Derudover skal man også passe på med, hvordan man formulerer sig, da alle hører med, om det så er på de sociale medier, lokale nyhedsmedier, TV, radio eller lignende.
Dette kunne blandt andet ske for http://www.a-hoejfeldt.dk/ i den forstand, at de er blandt de bedste herhjemme til at lave brøndboringer og er dem, som mange kunder går til, så der er mange øjne på dem ikke bare med, hvordan de udfører deres arbejde, men også hvordan de formulerer sig det.
Det vil sige, at hvis man er chef i en brøndboringsfirma, så skal man passe på med, når man formulerer alt fra interne mails, der deles med flere medarbejdere, til at man skal tale med medierne.
For eksempel kan man have en jargon, nogle termer for ting eller en afslappet omgangstone, som den almindelige dansker ikke fanger, og som man skal være en del af miljøet med brøndboringer for at forstå.
Derfor skal man lige tænke sig en ekstra gang om, før man udtaler sig til medierne.
Men det gælder også, hvis man for eksempel får en utilfreds henvendelse, en gnaven miljøaktivitet, en hidsig kunde, en usaglig bemærkning på ens hjemmeside eller sociale profil.
Vi er alle mennesker, og det gælder også chefer og mellemledere, men her handler det om at have koldt vand i blodet, for man kan måske styre ens firma internt, men det er svært at påvirke folk udefra til at mene noget bestemt om en.
Kunne man blot det, så var alle firmaer succeshistorier.
Problemet er bare, at uheldige udtalelser og kommentarer kan medføre en shitstorm, som det kan tage lang tid at få smidt af sig og ende med at stemple en for bestandig.