Find en god og pålidelig vicevært

11 June 2020 Lotte Hindsberg

editorial

Det er ofte en af bestyrelsens i en ejendom opgaver at sikre at der er en vicevært til at ordne det praktiske i ejendommen. Det kan være fra at vaske opgangen, rydde sne og slå græsset. Men det kan også være opgaver som istandsættelse af en lejlighed og sige farvel til gamle beboere og sige velkommen til nye. Hvilke opgaver i som bestyrelse vil have viceværten er op til jer.

Måske foretrækker i selv at stå for de forskellige små opgaver, men vil gerne have at det er en vicevært der står for det hårde, som trappevask og snerydning. Det kan også være at i hellere vil betale jer fra den del også eller ingen af jer har den nødvendige erfaring og ekspertice.  

Det er opgaverne der skal laves der bestemmer hvilken type vicevært i har brug for. Trappevask og snerydning kan i princippet udføres af en studerende, der gerne vil tjene lidt ekstra.

Valg af firma

Hvis i gerne vil have en vicevært der varetager flere forskellige opgaver, kan i vælge at lave en aftale med en ejendomsservice virksomhed. Inden i kontakter dem bør i være helt klare over hvilke opgaver i gerne vil have udført. Bed mindst 3 firmaer om et tilbud, så i er sikre på at i ikke ved et uheld er kommet til at kontakte den dyreste. Det vil give jer et overblik over prisniveauet og i kan bedre forhandle jer frem til en god handel. Til glæde for jer alle.

Bed samtidig om referencer fra nuværende og også gerne tidligere kunder. Kontakt dem og spørg hvad deres oplevelse har været med firmaet. Om de har været glade og tilfredse og om de vil anbefale dem.

Det er tid der er værd at bruge, da det i sidste ende kan koste jer dyrt at vælge det forkerte firma.

More articles