En guide til søgemaskineoptimering 2018

15 marts 2018 Astrid Pedersen
En guide til søgemaskineoptimering 2018

I den digitale verden, vi lever i, hvor udviklingen sker med rivende hastighed, er det vanskeligt at navigere i de mange tilbud. En helt ny verden af online shops og websites, der tilbyder deres tjenester, gør det svært for potentielle kunder og leads at vælge, hvor de skal gå hen for at finde, hvad de søger. Til alt held er søgemaskinerne verdensmestre i at udvælge de mest relevante links, når du er ”i byen” for at købe ind, eller søger efter en bestemt service. Som udbyder af denne service – eller forhandler af en vare – kan det dog være op ad bakke at få synlighed i denne verden.

Søgemaskineoptimering – når du gerne vil have kunder

Det er vigtigt som aldrig før at have god og stærk SEO på sin website. Ellers kommer kunderne ikke. Hvis din konkurrent har bedre SEO end dig, vil links til hans website eller webshop havne øverst på Googles søgeresultatsider. Og så er det dér, de potentielle kunder klikker sig ind – og med stor sandsynlighed også dér, de konverterer. Hvis du også vil rangere blandt de øverste links på Google – og gerne højere end din konkurrent – så er det bare omat komme i gang med at søgemaskineoptimere din website.

https://www.klikko.dk/cases/ kan du blive kloger på søgemaskineoptimering, og hvordan du kommer i gang.

Flere nyheder